up למעלה
חלבי אתר יצרני החלב - מועצת החלב
English

דירקטוריון מועצת החלב החליט למנות את איציק שניידר לתפקיד מנכ"ל מועצת החלב

 

שניידר: "ענף החלב איתן גם אם משבר הקורונה ימשך, לא יחסר חלב"

שניידר יחליף את מיכל קראוס המכהנת בתפקיד מנכ"לית מועצת החלב מאז שנת 2014 והייתה האישה הראשונה שכיהנה בתפקיד זה

דירקטוריון מועצת החלב בחר היום (ה') פה אחד באיציק שניידר (50), ממושב בית אלעזרי לשמש בתפקיד מנכ"ל מועצת החלב, וזאת בהתאם להמלצת ועדת האיתור שמונתה על ידי הדירקטוריון. שניידר רפתן בעברו, שימש בין השנים 2014-2018 כסמנכ"ל מועצת החלב, ובשנה האחרונה כמנכ"ל 'החקלאית', אגודה חקלאית שיתופית האחראית על מתן שירותים וטרינרים ואספקת תרופות לרפתות, הדירים ועדרי הבקר בישראל. שניידר יחליף את מיכל קראוס, המסיימת קדנציה של שש שנים בתפקיד מנכ"לית מועצת החלב והייתה לאישה הראשונה שכהנה בו.

יו"ר מועצת החלב, ערן אטינגר, ומנכ"לית מועצת החלב היוצאת מיכל קראוס, בירכו את שניידר על מינויו והביעו בטחונם כי יצליח להוביל את משק החלב ואת הצוות המצוין של מועצת החלב, על אף האתגרים איתם מתמודד ענף החלב והמשק הישראלי כולו כתוצאה מהשלכות נגיף הקורונה.

מיכל קראוס: אני מודה על הזכות שנפלה בחלקי בשש השנים האחרונות להוביל את משק החלב בישראל. אני גאה לראות את העמידה האיתנה של הענף וההצלחה בהבטחת הביטחון התזונתי של אזרחי ישראל. ענף החלב בישראל הינו מקור לגאווה לכולנו ומהווה אות ומופת ברמה בינלאומית".

מנכ"ל מועצת החלב הנבחר, איציק שניידר: "זה אתגר וזכות גדולה לנהל את מועצת החלב ואת ענף החלב בעת הזו, גם בזמן המשבר הזה. כמו בעבר הרפתנים ועובדי המחלבות ימשכו לספק חלב ומוצרי חלב, לא יחסר חלב, גם אם המצב יימשך אנחנו נדע לספק את כל הביקושים. מדינת ישראל תמשיך להוביל בעולם כולו באיכות החלב בייצור ובטכנולוגיה, ולעולם לא תהיה תלויה במדינות זרות לאספקת מזון בסיסי – זו השליחות והייעוד שלנו."