up למעלה
חלבי אתר יצרני החלב - מועצת החלב
English

מחלבת מרקוביץ צאן

תמי ואהרן מרקוביץ' ממושב נחלים עושים ומוכרים את מה שהם הכי אוהבים – גבינות.

המחלבה מתמחה בייצור גבינות הנעשות בשיטות ייחודיות – עבודת יד ללא מכונות – ומכילות 100% חלב כבשים מפוסטר הידוע בטעמו העשיר והמפנק ובערכיו התזונתיים והבריאותיים. תוך הקפדה בלתי מתפשרת על איכותם של חומרי הגלם, שוקד הגבן אהרון מרקוביץ על פיתוח גבינות מקוריותשלא תמצאו כמותן. איכות החלב, הליך הייצור הידני, זמני ההבשלה המשתנים והיצירתיות בשילובם של פירות שבעת המינים כמו גפן ותאנים יוצרים היצע נרחב של גבינות מובחנות טעם במגוון מענג של ניחוחות, צבעים ומרקמים.
במעדנייה הממוקמת לצד המחלבה תמצאו מבחר של 40 סוגי גבינות ויוגורטים אותם ניתן לקנות הביתה, יחד עם כל מה שגבינות אוהבות שיהיה לצידן – זיתים משובחים, לחמים איכותיים ויינות מובילים. אהרון נוהג לפנק את אורחיו בסדרה של טעימות, מסביר ומספר על כל גבינה וגבינהומעניק לקונים חווית קניה מחכימה ומרתקת המעדניה במשק היא פינה קסומה, שלווה, רחוקה מהרעש וההמולה שמציעה באמת אי של רוגע ואותנטיות.

 שבעת המינים בהם בורכה ארצנו מברכים לשלום את הנכנסים, ומהרגע הזה- כאילו נכנסת לעולם אחר. קבלת הפנים האישית, מבחר וטיב הגבינות ומעל הכל- האוירה המיוחדת, הופכים את הביקור במשק מרקוביץ' לשונה מכל אירוח אחר
בחצר המשק, בצל, לצד גפנים ותאנה, וברקע כבשים (אמיתיות!) רועות להן באחו. השקט מסביב משרה נועם. תענוג של ממש. קלאסיקה.
במרחק נסיעה קצרה מתל אביב, הגישה למחלבה קלה ונוחה, והחוויה בלתי נשכחת.
 יצירת קשר:

מושב נחלים 49950

טלפון – 03-9332797