up למעלה
חלבי אתר יצרני החלב - מועצת החלב
English

משק שמואלי

"אם חקלאות כאן, מולדת כאן." (משה סמילנסקי)

יעל וניר הם דור שלישי למשפחות חקלאיות מכפר ביל"ו ומבאר טוביה. בשנת 2002 התאהבו והקימו משפחה לתפארת.

ניר, עוד מילדותו מגדל עיזים, כלבים וסוסים במשק החקלאי של הוריו. הוא עבד 11 שנים בחברת IBM, עד שהחליט בהיותו בן 36 לעזוב את עבודתו, לחזור למשק ולשורשים ולהתמקד בחקלאות האהובה עליו. בהמשך גם יעל עזבה את עבודתה במערכת החינוך ויחד הם פועלים להגשמת חלומם המשותף.

במשק הוריו של ניר ממשיכים הזוג את המסורת, מגדלים ומטפחים עדר עיזים, מנהלים מחלבה ומשתפים את שלושת ילדיהם בתחזוקת המשק ובאהבתם לחי ולמורשת.

יעל וניר רואים בעובדה שהתהליך כולו מתבצע במשק שלהם חשיבות רבה. הם דואגים לתזונה ולתנאים מיטביים ובכך מבטיחים את איכות החלב. החליבה מתבצעת פעמיים ביום, במכון החליבה החדיש עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. המעקב אחר העיזים הוא יום יומי והדאגה לבריאותן רבה.

בעת ייצור הגבינה המשק מקפיד על כל התקנים והדרישות המחויבים על מנת לייצר גבינה איכותית, טעימה, בעלת ערכים תזונתיים טובים. הגבינות אינן מכילות חומרים משמרים על מנת שלא לפגוע באיכות חלב העיזים והסגולות הייחודיות לו.

במשק ניתן לקנות גבינות עיזים "מן היצרן לצרכן", לערוך סיורים ולחוות את התהליכים שנעשים במשק.

משק שמואלי שמח לארח מבקרים וללמד אודות בעלי החיים והתהליכים המתנהלים במשק. לאורחי המשק מובטחת חוויה אמיתית, נעימה, לימודית ובלתי נשכחת.

הגבינה כמספרת סיפור

יעל וניר רואים את הגבינות של המשק בבחינת "מספרות סיפור". כלומר, ברגע שתטעמו מן הגבינה, תחוו בנוסף לטעם הנפלא שלה, גם את הסיפור של משק שמואלי.

באמצעות ייצור הגבינה במתכונת של 'משק סגור' (גידול העיזים ותוצרתם), יעל וניר משמרים את החקלאות של הסבים וההורים: חקלאות של משק כפרי, עם מגע אישי והעמקה בהיסטוריה שבתוכה היא מתקיימת.

המשק מייצר את מוצריו במחלבה ומקיים סיורים מונחים לקבוצות המונות עד 50 משתתפים.

אנו מזמינים אתכם להגיע אלינו, ליהנות מחוויית המשק, מהצלילים, הריחות, האווירה המיוחדת וכמובן גם לקנות את תוצרתנו באופן ישיר.

בנוסף, ניתן לרכוש את את מוצרי 'משק שמואלי' גם במספר מצומצם של מעדניות נבחרות ובירידי האוכל בהם נשתתף מעת לעת.

צור קשר – באר טוביה, 70996

טלפון – 052-3308422

לאתר המחלבה – לחץ כאן