חדשות מועצת החלב

  

7.8.17

 

 

העברת (ניוד) מכסות – ביום חמישי האחרון (3.8.17), התקיימה במועצת המנהלים התייעצות בנוגע לקביעת תקנות אשר יסדירו את הליך העברת מכסות חלב בקר בין יצרנים במשק המשפחתי והעברת מכסות חלב בין יצרני חלב עיזים וכבשים. 

נוסח התקנות עבר את אישור משרד המשפטים ולאחר ההתייעצות כאמור, יועבר לדיון בפני ועדת הכלכלה של הכנסת לצורך אישורן הסופי של התקנות ופרסומן ברשומות.

יצוין, כי במסגרת ההתייעצות עם מועצת החלב הועלו מספר הסתייגויות שהועברו לבחינת משרד החקלאות בטרם קביעת הנוסח הסופי.   

אנו נעשה את כל המאמצים לכך שמועד הדיון בועדת הכלכלה ייקבע בהקדם, על מנת שנוכל לקיים הליכים להעברת מכסות בכל הענפים עוד השנה. 

לקריאת נוסח התקנות לחץ כאן  

 

הערכות לשנת 2018 – ועדת תכנון של מועצת החלב תתכנס השבוע לישיבה שתעסוק בהמלצות לשר החקלאות לגבי גובה המכסות לשנת 2018. כפי שכבר ציינו בפניכם' מניתוח הנתונים שנמצאים לפנינו ניתן כבר עכשיו לומר בזהירות המתבקשת, כי מועצת החלב תמליץ לועדת התכנון על תוספת למכסת החלב בשנת 2018 של לפחות 30 מיליון ליטר ליצרנים קיימים. נעשה כל מאמץ לסיים את ההתייעצויות בהקדם כדי שניתן יהיה לתכנן את גודל העדר במשקים לשנת 2018 בהתאם. 

 

בשר בקר ישראלי טרי – מועצת החלב ממשיכה בפעילות לקידום המודעות והצריכה של בשר בקר ישראלי טרי. רצינו לשתף אתכם במתכונים שפורסמו לאחרונה…מתכונים מעוררי תיאבון!

לפרסום שעלה באתר מאקו  לחץ כאן

לפרסום שעלה באתר וואלה לחץ כאן

לפרסום שעלה בעל השולחן לחץ כאן