חדשות מועצת החלב

  

חדשות מועצת החלב

27.5.15


סיכום חג השבועות – כמו בכל שנה חג השבועות הוא שיא בצריכת החלב. המחלבות משקיעות מאמץ מיוחד כדי לגוון את סל מוצרי החלב באמצעות מארזים חגיגיים ובמבצעי מחיר מיוחדים.
בזירה התקשורתית פורסמו כתבות רבות בעיתונות הכתובה והאלקטרונית, רובן אוהדות. לחץ כאן לקריאת ראיון שהתקיים עם מיכל קראוס לעתון "מעריב".

האירוע המרכזי של הענף התקיים בבאר טוביה בשלושה ימים של חגיגה ופעילות שארגן יואב צור. במסגרת האירוע התקיימה גם תחרות הפרה היפה המסורתית לזכרו של איתמר צור ז"ל שנפל במלחמת לבנון השנייה. השתתפו באירוע ח"כ איתן ברושי, מזכ"ל תנועת המושבים מאיר צור, מזכ"ל התאחדות מגדלי בקר אביתר דותן וכן רפתנים ואורחים מכל רחבי הארץ. את הפרס לפרה הזוכה העניקה מנכ"לית מועצת החלב מיכל קראוס. מיכל ברכה את הרפתנים הגאים והתחייבה בשם ענף החלב להמשיך לשמור עליו כענף יציב המשמש עוגן תעסוקתי ליישובים רבים.

לצערנו, וכפי שכבר הורגלנו משנים קודמות, גם השנה קבוצות קיצוניות יצאו כנגד הענף, אך להוציא אירוע חריג ואלים במיוחד בבאר טוביה, חלה נסיגה במספר הארועים של קבוצות אלו.


מינוי מנכ"ל משרד החקלאות
– לאחרונה התבשרנו על מינויו של עו"ד שלמה בן אליהו לתפקיד מנכ"ל משרד החקלאות.
עם החלפת הממשלה ומעבר השר אריאל למשרד החקלאות, ביקש השר אריאל מעו"ד בן אליהו לשקול שנית את הודעת פרישתו מהשירות הציבורי ולהמשיך איתו למשרד החדש. עו"ד שלמה בן אליהו כיהן כמנכ"ל משרד הבינוי, מ"מ מנכ"ל חברת מוריה, מנכ"ל החטיבה להתיישבות ומנכ"ל מינהל מקרקעי ישראל.
השר אורי אריאל ברך את עו"ד שלמה בן אליהו: "שלמה הוא נכס אדיר למערכת הציבורית ואני שמח שהוא נענה לבקשתי להמשיך ולכהן כמנכ"ל משרד החקלאות. אנו עומדים בפני תקופה מאתגרת בענף החקלאות שבה נוביל רפורמות משמעותיות בענף המזון ויוקר המחיה לצד שמירה ופיתוח של החקלאים והחקלאות במדינת ישראל. אני בטוח שהוא יצעיד את המשרד בצורה הטובה ביותר כפי שעשה במשרד הבינוי".
אנו מברכים את עו"ד בן אליהו עם כניסתו לתפקיד ומאחלים לכולנו הצלחה ושיתוף פעולה פורה.

בקרו באתר "חלבי" אתר יצרני החלב של מועצת החלב

אם אינכם מעוניינים לקבל מיילים נוספים בנושא זה
שלחו לנו מייל לכתובת dafi@milk.org.il ונסיר אתכם מהרשימה

www.halavi.org.il   | 03-9564750   | office@milk.org.il