חדשות מועצת החלב

  

11.8.2020

 

 

מפגש יצרנים בזום: המפגש של מועצת החלב שתוכנן להתקיים היום 11.8.2020 שעה 17:00 באמצעות הזום ידחה. על מועד חדש תצא הודעה בהמשך.

דבר המנכ"ל:  איציק שניידר, מנכ"ל מועצת החלב הנכנס, מסכם חודש ראשון בתפקידו, לצפייה בסרטון לחץ כאן

סיור בקעת הירדן: בשבוע שעבר סיירנו בבקעת הירדן עם נציגי משרד האוצר, מנכ"ל התאחדות מגדלי בקר ליאור שימחה ופרץ שורק, רכז האזור. בסיור התמקדנו בחשיבות הענף ובתרומתו לפריסת ההתיישבות וחשיבות הרפת בתמהיל ההכנסה של היישובים, ביקרנו ברפת גלגל, למדנו על הקשיים שבניהול רפת באזור החם הזה תוך שמירה על רווחת הפרה ואיכות החלב בהתאם להנחיות השו"ט ותקנון איכות חלב. בהמשך היום התארחנו אצל ראש המועצה האזורית בקעת הירדן דוד אלחיני שסקר בפנינו את הנעשה במועצה שרוב התושבים מתפרנסים מעיסוק בחקלאות. אנו מודים לליאור שמחה על היוזמה החשובה וארגון הסיור מול נציגי האוצר, לציפי מרכזת רפת גלגל ולדוד אלחייני על האירוח.

הנחיות גמישות בדרישות מחלבות קטנות:  לאחר מספר חודשים של ישיבות יומיות בין צוותים של משרד הבריאות ומועצת החלב גובש מסמך "הנחיות גמישות למחלבות קטנות" טיוטת המסמך הופץ להערות הציבור, אנא עיינו בקובץ המצורף (לקריאה לחץ כאן) הערות יש להעביר לאדריאנה שוחט לכתובת מייל  Adriana@milk.org.il עד לתאריך 02/09/2020.

בנוסף ביום רביעי הבא, 19 באוגוסט 2020, בשעה 15:00 נקיים מפגש וירטואלי באמצעות זום. במפגש נציג את ההנחיות, נשיב על שאלות ונשמח לקבל את הערותיכם.

לכניסה לזום: לחץ כאן

Meeting ID – 886 5883 6402

סיסמא – 787878

קורס פרקטיקה ניהולית:  הפקולטה לחקלאות מזמינה אתכם להירשם לקורס פרקטיקה ניהולית בענפי המשק החקלאי.

הקורס צפוי להיפתח 11 בנובמבר 2020 ויתקיים באוניברסיטה, בפקולטה לחקלאות ברחובות.

לפרטים והרשמה לחץ כאן