חדשות מועצת החלב

  

חדשות מועצת החלב

1.6.15


קול קורא להגשת עבודות לכנס מדעי הבקר, תזכורת – המעוניינים להציג סיכומי מחקרים והרצאות לקראת כנס מדעי הבקר שיתקיים בין התאריכים 26-24 בנובמבר מוזמנים לעשות זאת עד יום שני 8.6.15 ולהציג את שם העבודה בציון שם המציג ושותפיו לעבודה על מוסדותיהם. לפרטים לחץ כאן

הזמנה לימי עיון – אנו מבקשים להזכירכם את המועדים לימי העיון הבאים: יום העיון השנתי של ענף הצאן יתקיים מחר יום שלישי 2.6 במינהל המחקר החקלאי בבית דגן לפרטים לחץ כאן יום עיון בנושא נוהל תמיכה במפטמות הבקר יתקיים ביום שני 8.6 במשרד ! החקלאות מחוז העמקים בגלבוע.
לפרטים לחץ כאן 

הפורום המקצועי ה-22 לבריאות העטין ואיכות החלב – ביום חמישי ה-28.5.15 התכנס הפורום המקצועי במשרדי מועצת החלב ביהוד.
נושא המפגש הפעם היה "רפתנות מודעת – הידע לשיפור הרווחה ברפת". הגישו את הסדנא ד"ר סיון לקר וד"ר דורון בר שניהם עובדים בחברת
SCR.
הסדנא עסקה בהבנת התנהגות בע"ח ואיך המגדלים והעוסקים בענף חייבים להתאים את דרך עבודתם בכדי לשמור על רווחתם המכסימלית. הסדנא לוותה בסרטונים והדגמות והייתה מעניינת וחדשנית. השתתפו רופאים, חוקרים, מדריכים, מגדלים ואנשי תעשיית החלב.
המעוניינים להעביר את הסדנא לצוות הרפת שלהם מוזמנים להתקשר לד"ר סיון לתאם את המועד המתאים להם. משך הסדנא הוא כ-3 שעות וכולל הדגמות ברפת – מומלץ !!
הסדנא הינה בתשלום סמלי לטובת עמותה שמטרתה להדריך ולשפר את רווחת בעלי חיים, מוזמנים לפנות לד"ר סיון לקר – 050-8381824

בקרו באתר "חלבי" אתר יצרני החלב של מועצת החלב

אם אינכם מעוניינים לקבל מיילים נוספים בנושא זה
שלחו לנו מייל לכתובת dafi@milk.org.il ונסיר אתכם מהרשימה

www.halavi.org.il   | 03-9564750   | office@milk.org.il