חדשות מועצת החלב

  

4.5.2020

חזרה לשיגרה מבורכת: אנחנו ביחד עם כל עם ישראל חוזרים לשיגרה מבורכת, כמובן תחת הנחיות של הגורמים הממשלתיים. החל משבוע הבא גם עובדי מועצת החלב ישובו לעבוד מהמשרדים, המעבדה של מאל"ה תחזור לעבודה מלאה כולל בדיקות בת שחפת. לגבי הישיבות אנחנו עדין נתנהל בישיבות ב"זום" בכדי לשמור על בריאות כולנו ובהתאם להנחיות.

מאל"ה חוזרת לפעילות מלאה: החל מיום ראשון 10.5.2020 צוות השדה (מדריכים ורופאים) יחד עם צוות המעבדה חוזרים לפעילות מלאה לפי שעות העבודה הרגילות. אתם מוזמנים לפנות אלינו לתיאום ביקורים בשדה ולשלוח בדיקות חלב באמצעות העברה לתחנות האיסוף במחלבות.

אנחנו שמחים לחזור ולשרת אתכם בכל הקשור לבריאות העטין ואיכות החלב תוך המגבלות הקיימות.

צוות חרום ענפי: ביום חמישי האחרון, 30.4.2020 התקיימה הישיבה האחרונה של צוות החרום הענפי. אנו מקווים שלא יהיה צורך לכנס את הצוות שוב בנושא הקורונה. תודה לכל המשתתפים.

ועדת מכסות: פעלה ופועלת במשך כל התקופה ומנהלת ישיבות כסדרן. במידה ומתעוררת  בעיה כלשהי ניתן לפנות ישירות למחלקת התכנון. בבקשה לא לעכב פניות.

מפגש יצרנים בזום: לאור ההצלחה של שני המפגשים שקיימנו בזום, אנחנו מתכננים מפגש נוסף בשבוע הבא, יום שני 11.5.2020 בשעה 11.00. פרטים מלאים יועברו בהמשך.

ויטמין D וסידן: קבוצת עבודה מקצועית המורכבת מרופאים בכירים ומומחים פארא – רפואיים בעמותה הישראלית לאוסטאופורוזיס גיבשה נייר עמדה חדש המגדיר את הצריכה המומלצת של ויטמין D וסידן. 

המקור הטוב ביותר לסידן הינו המזון. תוספי הסידן מהווים השלמה תזונתית לאנשים שאינם מסוגלים לצרוך לפחות 800 מ"ג סידן ליממה.

היום יתקיים וובינר לדיאטניות בחסות מועצת החלב, בו תרצה ד"ר סיגל אילת אדר, הנמנית על מחברי המסמך, על נייר העמדה.

לקריאת נייר העמדה לחצו כאן