חדשות מועצת החלב

  

30.6.2020

החלפת מנהלים במועצת החלב: (מתוך הודעה לעיתונות)

השבוע נכנס איציק שניידר לתפקיד מנכ"ל מועצת החלב. איציק יחליף את מיכל קראוס שמסיימת את התפקיד לאחר שש וחצי שנים. אנו מאחלים למיכל הצלחה רבה בהמשך דרכה המקצועית ומודים לה על תרומתה ועל הובלת מועצת החלב והענף כולו בשנים האחרונות.

לשניידר שהיה רפתן בעברו היכרות לעומק עם ענף החלב לאחר שביצע תפקידים משמעותיים וביניהם: מנכ"ל אגודות הצאן, סמנכ"ל מועצת החלב ומנכ"ל "החקלאית".

לאחר בחירתו אמר שניידר כי הוא רואה בתפקיד שליחות ויפעל לביסוס וחיזוק מעמדה המקצועי של המועצה ויקדם, יחד עם כל הגורמים בענף החלב ומשרדי הממשלה, הבנות שיבטיחו ודאות, יציבות ושגשוג למגדלים ולעוסקים בענף. כל זאת לטובת חיזוק החקלאות והתעשייה המקומית ולטובת כלל אזרחי מדינת ישראל.

שניידר הוסיף כי זו זכות ואחריות גדולה להוביל את הענף המתקדם ביותר בעולם, שעמד בכל המבחנים והמשיך לספק חלב ומוצרי חלב לציבור בכל מצב ביטחוני, בכל המלחמות והמבצעים  ולאורך כל משבר הקורונה.

אנו מאחלים לאיציק הצלחה רבה בתפקידו.

חוק תכנון משק החלב:  בתאריך 29.6.2020 עברה במליאת הכנסת בקריאה שנייה ובקריאה השלישית, הצעת חוק תכנון משק החלב (תיקון מס' 3), התש"ף – 2020. הצעת החוק תכנס לספר החוקים של מדינת ישראל.

מצ"ב נוסח הצעת החוק עליו הצביעו במליאה – לקריאה לחץ כאן