חדשות מועצת החלב

  

30.11.15


הכנס השנתי למדעי הבקר – בשבוע שעבר התקיים הכנס המדעי השנתי של ענף החלב. בכנס הייתה השתתפות שיא של רפתנים, חוקרים, מציגים וכל העוסקים בענף. לדעת כל המשתתפים הכנס היה הצלחה גדולה. ההרצאות היו מעניינות, הארגון היה טוב וכמובן החזרה למלון "רמדה" הייתה כ"שיבה הביתה". באירוע הפתיחה, שהתקיים במעמד מנכ"ל משרד החקלאות, הדגישה מנכ"לית המועצה את חשיבות השמירה על התכנון ועל המשק המשפחתי כבסיס להמשך קיום הענף כולו. לקריאת דברי מנכ"לית מועצת החלב לחץ כאן 
אנו מודים לכל המשתתפים, למרצים ולכל מי שלקח חלק בהצלחת הכנס ובינהם נציגי שה"מ, מועצת החלב, התאחדות מגדלי בקר, ומכון וולקני.
תודה למחלבות "תנובה" ו"שטראוס" על תרומתן ותמיכתן. כמובן תודה גם לכל המציגים אשר לוקחים חלק בתערוכה, חלקם לאורך שנים רבות. יישר כח ! תודה לחברת "גלים" על ההפקה.
נא רישמו לפניכם – בשנה הבאה יתקיים הכנס בין התאריכים 22-24 בנובמבר 2016 במלון "רמדה" ירושלים. 

הזמנה ליום עיון בנושא בריאות הצאן, תזכורת – מחר יום שלישי (1.12) יתקיים במשרד החקלאות יום העיון השנתי בנושא בריאות הצאן לזכרו של ד"ר איתן רפפורט ז"ל; לפרטיםלחץ כאן

מסע הסברה חדש למועצת החלב – אתמול השקנו מסע הסברה חדש, במטרה לחזק את תדמית החלב ולהעלות את המודעות ליתרונות התזונתיים הרבים הקיימים במוצרי החלב.
הקמפיין עומד בסימן המשך לקמפיין הקודם ומדגיש את היות החלב נבחרת של רכיבים תזונתיים. הקמפיין עולה במובייל, באתרי אינטרנט מרכזיים, ברשתות החברתיות ובתחנות מובילות ברדיו.
הקונספט שנבחר להוביל את הקמפיין נקרא "עולם מקביל"; בסרטון מוצגים מספר מצבים שכולנו מכירים מחיי היום יום, רק שבעולם המקביל הכל הפוך. הרעיון הוא להעביר את המסר שבעולם מקביל מוצרי חלב לא מכילים הרבה רכיבים תזונתיים כגון: מינרלים, ויטמינים, סידן ועוד דברים טובים, אבל בעולם שלנו, העולם האמיתי, הם כן.
חברת הפרסום שמלווה אותנו היא חברת "ענבר מרחב" שזכתה במכרז לפני מספר חודשים. 

אנחנו מזמינים אתכם לצפות לפני כולם בסרטון, לצפיה לחץ כאן