חדשות מועצת החלב

  

 29.5.17

 

ערב חג השבועות תשע"ז אנו מאחלים חג שבועות שמח וחלבי לכל עם ישראל, עם תודה מיוחדת לכל העוסקים בענף החלב כל ימות השנה.

לרפתנים, לנוקדים, לוטרינרים, למדריכים, ללבורנטים לעובדי המחלבות למובילי החלב ולכל אלה אשר בזכותם נהנים אזרחי ישראל משפע של מוצרי חלב איכותיים ומזינים – תוצרת כחול לבן !

 

ביום ראשון 28.5 התארחנו בבית הנשיא מר ראובן ריבלין ורעייתו הגב' נחמה ריבלין לטקס הענקת טנא של מוצרי חלב לחג השבועות, טקס שכבר הפך למסורת. להענקת הטנא הזמנו תלמידי מגמת רפת מבתי-ספר חקלאיים. הנשיא סיפר על הגאווה בענף והצימאון בעולם  לידע ולטכנולוגיה ישראליים. מנכ"לית מועצת החלב, מיכל קראוס הודתה לנשיא על ההזמנה וציינה את החשיבות של הענף גם היום בפריסת ההתיישבות ואספקת מזון טרי בכל מזג אויר. מנכ"ל התאחדות מגדלי בקר, אביתר דותן סיפר לנשיא על המחויבות של הענף לשמירה על תנאי הגידול של הפרות ורווחת בעלי-חיים.

כמו כן, במסגרת ארועי חג השבועות, היום 29.5 הגשנו לראשונה טנא  ליו"ר הכנסת מר יואל אדלשטיין. להגשת הטנא הזמנו רפתנים וילדיהם מהרפת החדשה בעידן. יו"ר הכנסת ציין את חשיבות החקלאות והענף והבטיח לעמוד לצידנו גם בעתיד.

צילום: ליאת קנדל

צילום: ליאת מנדל

 

 

צילום: ליאת קנדל

 


לרגל החג, אנו מזמינים אתכם להאזין לתוכנית מיוחדת לחג השבועות ברדיו צפון 104.5
FM בהשתתפותם של מיכל קראוס מנכ"לית  מועצת החלב ואביתר דותן מנכ"ל התאחדות מגדלי בקר. התכנית תשודר מחר יום שלישי ערב חג שבועות 30 במאי בין השעות 9:00-12:00. בתוכנית יתארחו רפתנים, נוקדים ומזכירי תנועות ההתיישבות ואורחים נוספים.

 

כמו כן אנו שמחים להעביר לעיונכם את שנתון מועצת החלב לשנת 2016 לקריאה לחץ כאן

 

חג שבועות שמח