חדשות מועצת החלב

  

 

 2.1.17


יצרן חדש בענף החלב – אנו שמחים להודיע על הצטרפות קבוץ מבוא חמה למשפחת יצרני החלב בישראל ומאחלים להם הצלחה ושיתוף פעולה פורה בהמשך הדרך.

סיורים ברפתות – הנהלת מועצת החלב ממשיכה בסיורים ברפתות ובמפגשים אזוריים. בשבוע החולף ביקרנו ברפתות הבאות: רפת "בשן" – שותפות של 3 קיבוצים: בית גוברין, שובל ונען הממוקמת בקיבוץ שובל; רפת "משמר קמה" – שותפות של 2 קיבוצים: משמר הנגב ובית קמה, הממוקמת בקיבוץ בית העמק, וברפת באור הנר. בכל הרפתות עולה השאלה על עתיד ענף החלב והכשרת דור המשך לניהול הרפתות.

מדריך ממשק חליבה חדש במאל"ה – אנו שמחים להודיע כי גברי פרץ חבר קיבוץ ניצנים, רפתן ובעל תואר שני, סיים את תקופת ההתמחות בהצלחה והוסמך לשמש מדריך ממשק חליבה של מאל"ה באזור הדרום החל מינואר 2017.
מועצת החלב ומאל"ה מאחלים לגברי הצלחה רבה בתפקידו המאתגר בשמירה וקידום בריאות העטין ואיכות החלב.

פעילות הסברה במגזר החרדי – נושא הגדילה והגובה הינו עדין ורגיש אצל כל ההורים, ובמיוחד במגזר החרדי, שכן מחקרי מעקב מעידים כי במגזר החרדי הגדילה אינה מגיעה לכדי מיצוי היכולת. על רקע זה ועל סמך ממצאי מחקרים המוכיחים כי חלב מסייע למיצוי יכולת הגדילה, הגיח לאוויר העולם במהלך החודש האחרון באמצעות "פרסום קרימלובסקי", קמפיין "חלב. תנו לגדול"
הקמפיין כלל ג'ינגל ברדיו, מודעות וכתבות שהסבירו את ממצאי המחקרים המהווים בסיס לסימוכין מדעי עבור כל השואלים או התוהים.
כדי להשלים את הפעילות, עלינו לאוויר ברדיו קול ברמה במהלך חג החנוכה באמצעות חידונים בנושא חלב והקשר לחג.
כמו כן, התקיימה תוכנית "שטח משפחתי" בה ביקרנו עם שדרן, דיאטנית ומדריך כושר בבתים של משפחות והצענו שיפור לאורח חיים בריא. התוכנית זכתה לחשיפה מקבילה גם באינטרנט החרדי של הרדיו. למודעה לחץ כאן