חדשות מועצת החלב

  

18.5.15


חילופי שרים – אתמול, (יום ראשון 17.5) התקיים טקס חילופי שרים במשרד החקלאות ופיתוח הכפר. השר היוצא יאיר שמיר נפרד מהמשרד והשר אורי אריאל נכנס לתפקידו כשר החקלאות ופיתוח הכפר. השר אורי אריאל הצהיר בטקס כי בכוונתו לקדם את החקלאות הישראלית ולא רק לשמר אותה.
מועצת החלב מברכת את השר אורי אריאל ומאחלת לו הצלחה רבה במילוי תפקידו, נעשה כל שביכולתנו לעזור לשר בכל פעולה שיעשה למען קידום ושגשוג ענף החלב בישראל בהיותו הענף הגדול והמשמעותי ביותר בחקלאות הישראלית, אשר מהווה עוגן מרכזי למאות ישובים חקלאיים בפריפריה ובהיותו של ענף החלב חלון הראווה של החקלאות הישראלית בעולם.


סדנה להכנת גבינות – מועצת החלב יזמה סדנה להכנת גבינות לבלוגרים שהתקיימה במחלבת "שביל עיזים" במושב טל שחר שבמועצה אזורית מטה יהודה.
רות ואלון צבן, בעליהם של הדיר והמחלבה הדריכו, הסבירו וארחו ברוחב לב. לפרטים נוספים לחץ כאן

הערכות לשבועות – לקראת חג השבועות הבא עלינו לטובה ברצוננו להביא לידיעתכם מספר הנחיות לגבי התנהלות בשטח.
בשבועות האחרונים היינו עדים לסדרה של מקרים בהם נכנסו אנשים בלתי מורשים לרפתות ולשטחים חקלאיים פרטיים.
אנו מצרפים מספר כללים שיעזרו לכולנו להתמודד עם מצבים לא רצויים אלו לקריאה לחץ כאן.
הנכם מוזמנים לבקר באחד מהמשקים התיירותיים בענף החלב לרשימת המשקים לחץ כאן

כנס "תזונה מונעת – איחוד כוחות" – בין התאריכים 12-14 למאי נערך במרכז הירידים בגני התערוכה הכנס השנתי של "תזונה מונעת – איחוד כוחות". כנס זה נחשב לאחד החשובים בנושא תזונה ומזון. הנושא העיקרי השנה היה הקשר שבין תזונה לאיכות חיים.
מועצת החלב השתתפה בכנס ופתחה דוכן שבו ניתן מידע על חלב ונערך חידון אינטרנטי בנושא זה. המבקרים בביתן נהנו גם משייקים של פירות על בסיס חלב.
בכנס הייתה נוכחות בולטת של ענף החלב כשכמה מחלבות פתחו גם הן דוכנים וחילקו לקהל טעימות ממוצרי חלב ומתנות שונות.


חג שבועות שמח