חדשות מועצת החלב

  

 12.12.16

הערכות לסערה – ציטוט מהשרות המטאורולוגי: "הערב יחלו לרדת גשמים לאורך החוף עם דגש על צפון הארץ, שילכו ויתגברו אל תוך שלישי ויתפשטו גם למרכז הארץ, מלווים בסופות רעמים, ברד וגשמים חזקים לסירוגין. הטמפרטורות תרדנה ותהיינה נמוכות לעונה. שלגים ירדו ביום שלישי אל תוך רביעי בלילה בחרמון, בצפון רמת הגולן ופסגת הר מירון. יתכנו מטחי שלג זמניים גם במקומות נוספים. ברביעי צפוי הגשם לעבור למרכז וצפון הנגב. בלילה שבין שלישי לרביעי בוקר צפויות רוחות עזות, עם משבים שיכולים להגיע ל-80-100 קמ"ש, בעיקר לאורך החוף ופסגות ההרים. כמויות גשם נאות של עשרות מ"מ ברוב הארץ, יתכן וגם כמויות תלת ספרתיות לאורך החוף והצפון נקודתית. הרבה משקעי קרח בכל הרי ישראל מעל 800 מטרים, כמו גשם מעורב בשלג וברד".

מועצת החלב נערכת לסערה הקרובה לרבות קיום קשר שוטף עם האגף לשעת חרום במשרד החקלאות, המחלבות וחברות ההובלה. הרפתנים מתבקשים להתכונן לסערה הצפוייה. לקריאת דף הנחיות לחץ כאן
החל מהערב ועד לשוך הסערה נפעיל מוקד חרום של מועצת החלב בטלפון של המועצה שמספרו 03-9564750 או בנייד של סמנכ"ל המועצה 052-7476633 (24 שעות). הינכם מתבקשים לדווח על כל בעיה.

כנס מדעי הבקר והצאן – אנו מבקשים ממי שעדיין לא מילא את המשוב להקדיש לכך מספר דקות; המשוב חשוב לנו לצורך הפקת לקחים ושיפור לקראת הכנס הבא. לכניסה למשוב לחץ כאן
כמו כן, אנו שמחים לעדכן כי הכנס השנתי ה-29 למדעי הבקר והצאן יתקיים בתאריכים 23-21 בנובמבר 2017 במלון "רמדה" ירושלים. נא רשמו ביומנים.

מכסות חלב – ועדת המכסות, בישיביתה מה-5.12.16, החליטה על ביטול הקצאת הזכאות ליצרנים אשר לא עמדו באבני הדרך של הקמת רפתות חדשות בגין הקצאה בשנים עברו. הודעה נשלחה לנוגעים בדבר. ועדת המכסות ממשיכה לעקוב בקפדנות אחר ההתקדמות של מקבלי ההקצאה.