up למעלה
חלבי אתר יצרני החלב - מועצת החלב
English

הצדעה לענף החלב הישראלי – 15-24 במרץ 2012

מועצת החלב מזמינה את הציבור ל- 10 ימי הצדעה לענף החלב הישראלי – 15-24.3.12

פרויקט ההצדעה לע נף החלב הישראלי  יימשך כ-10 ימים בכ-33 נקודות ברחבי הארץ לרבות מחלבות, רפתות ודירים וישלב גם טיולי רכבים מודרכים בין המשקים

מועצת החלב מקיימת 10 ימי הצדעה לענף החלב הישראלי מה- 15-24.3.2012, לתמיכה בענף החלב שנמצא בסכנה בעקבות החלטות הממשלה.

פרויקט ההצדעה ייפתח בכפר הירוק ביום שבת ה-17.03.2011 בין השעות 10:00-17:00. המבקרים יזכו לסיור ב- 7 מתחמים ייחודיים אשר יציעו פעילויות הכוללות גם: סיור ברפת, חליבה, הכנת כריכוני "פרצוף חלבי", שעת סיפור, סדנת ג'אגלינג מקצועית למשתתפים, סדנאות מחזור על בסיס מוצרים גולמיים של מוצרי חלב, ג'ימבורי ענק לגיל הרך, פינת ליטוף וחי ועוד. בנוסף, לאורך כל היום יתקיימו הופעות והפעלות בבמה המרכזית.

כל מבקר יקבל בכניסה למתחם הכפר הירוק את מפת החלב של ארץ ישראל, כך יוכלו המשפחות והמטיילים לבקר בכ-33 נקודות מצפון ועד דרום לרבות המחלבות, הרפתות והדירים אשר פותחים את שעריהם בפני הציבור הרחב ומציעים מבחר עשיר של פעילויות לילדים ולכל בני משפחה ביניהן: סדנאות יצירה, סדנאות מחזור ושעת סיפור – פירוט המחלבות בנספח ב'.

שייקה דרורי, מנכ"ל מועצת החלב: "בימים אלו אין לענף החלב הישראלי סיבה או יכולת לשמוח. לאור העובדה שיש בממשלה מי שנחושים להרוס את משק החלב המפואר שנבנה במשך יותר מ – 60 שנה ולאיים על פרנסה של אלפי רפתנים, נוקדים, חקלאים, גבנים ופועלי ייצור בפריפריה, הגענו למסקנה שאין אנו יכולים לקיים את חגיגות שמחת החלב לצד הסכנות המאיימות על הענף.

 
באופן אבסורדי, ההמלצות של גורמים שונים בממשלה מתמקדות בפגיעה בתעשייה הישראלית וחקלאי ישראל, מה שיוביל לפגיעה אנושה בענף המקומי.תוך 3 שנים הצרכן הישראלי יסבול מתלות בתנודות עולמיות,מחסור בתוצרת טרייה ובעקבות זאת סכנה ממשית לייקור מוצרי החלב" 

רשימת כל האירועים הנכללים בפרויקט ההצדעה יפורסמו באתר האינטרנט www.milkway.co.il.

הכניסה לאירוע בכפר הירוק כרוכה בתשלום, הנחה תינתן לנרשמים מראש בקבוצת "משפחה צעירה" בפייסבוק.